August 25, 2012

._.happybirthdayyuyu._.

happy birthday yuyu!

happy birthday yuyu!

happy birthday yuyu!


lots of love,
ME. 
25082012
8.58pm

10 comments:

kuku ramarama said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

happy birthday...sehat2 selalu, senyum2 selalu....cepat2 kawen.... umor da brape da ni...

.yuyue stroberi. said...

thanks!..cepat2 kawen?ommo... :O

Anonymous said...

sebab ommo? tahun depan da 2#. lambat2 t tade org nak...

.yuyue stroberi. said...

Hahaha bkn senang nak kawen. 'Meh meh sape nak kawen dgn kita.meh meh' takkan nak ckp mcm tu. ;p ada org nak ke tak,semua tu jodoh..since asyik jumpa org yg salah jeee..mcm mana nak kawen cepat?lol

.yuyue stroberi. said...

Hahaha bkn senang nak kawen. 'Meh meh sape nak kawen dgn kita.meh meh' takkan nak ckp mcm tu. ;p ada org nak ke tak,semua tu jodoh..since asyik jumpa org yg salah jeee..mcm mana nak kawen cepat?lol

Anonymous said...

jodoh dah ditetapkan...tu tak bole ubah... tp cepat atau lambat jumpa jodoh tu atas usaha kite....jumpa org yg "salah"tu yang mematangkan... ntah2 dalam orang yg salah tu ade jodoh... sape tahu...

.yuyue stroberi. said...

hehehe Dia je yg tahu. malas fikir. bukan takde usaha. cuma terkilan. tu je. :)

Anonymous said...

oloo... ciannye.... tape2 be strong!! and happy always!!

.yuyue stroberi. said...
This comment has been removed by the author.