._.same 'sheet',different day._.

..gambar hiasan..

..salam penghulu hari..
..kdg2 saya terfikir..salah ke kalau cuba berbaik dgn semua org..
..buang yg keruh ambil yg jernih..takkan nk membenci seseorg tu sampai ke mati?..
..erkkk tapi wujud okay manusia sebegitu..nauzubillah..
..membenci org adalah pkara yg memenatkan..lagi penat dari duk jd job hunter..
..interview2 yg saya pegi....semuanya...arghhh sudahlah.. +_+
..end-up saya yg interview diorg adalah petanda tidak baik..hahahaha..
..saya bercita-cita untuk menjadi seorg pendidik sebenarnya..
..cikgu yuyu!ahhh berbunga hati kalau ada yg pnggil mcm tu..
..mungkin jugak...cik yuyu (feeling2 kalau jd lecturer) hihihihi..
..ye lah...berangan itu mbahagiakan..
****
..sejak jd driver persendirian ni..mood saya bnyk berubah..
..kemurungan yg dasyat adalah kepastian..
..panas baran?hari-hari singgah..so bad!..
..saya da bnyk convert pkataan-pkataan yg tak seharusnya keluar dari mulut gadis ayu mcm saya..
..contohnya : 'bo*oh la lu...gi*a pa?nak mam***...'..
..jd gini : 'kalo pandai sgt..naik heli lah..sibok je kt jalan raya nih'..
..kdg2 tu..keayuan saya tak dpt diselamatkan..tmbh2 lagi bila dpt mini-heart attack..huhu..
..ampunlah ye..saya mmg tak bleh tkejut..huhu..bwklah kereta tu dgn hemah sikit..jgn main masuk je..
*rindu pulak nak naik LRT bagai..bleh cuci mata..wuuu*
****

..so..it's Friday..04112011..
..genaplah 2tahun..
..nk kene renew license la harini..
..hahaha..
..celebrate sorg2 tadelah memilukan sgt pon.. ^^
..ktata..

p.s : salam Aidiladha semua..yg balik kmpg drive elok2..biarkan haiwan je jd mngsa korban di musim perayaan ni..tao?.. :)

Comments

Anonymous said…
anda tidak di benci.... jgn wisao... wink2!! ;p
anon said…
Allah tidak akan menguji hambaNya melebihi kemampuannya...
Anonymous said…
like statement anon 2.
Yuyu Salleh said…
baiklah anon-anon sekalian.. ^^

Popular posts from this blog

._.new life?maybe._.

._.tolong tidur yuyu._.