._.kepada mereka yg pernah mencintaiku._.

..abg edward..kah?
..my lucas..?
..incik Luke..?
..ehem..
..post yg b'bau gedix!..
..pernah mencintaiku..
 ..huhuhu..
..lelaki or perempuan..
..nah kata2 ikhlas dariku!..

..i'm sorry 4 all da words i said to you..
..it just me..i want to make myself feel better..
..but i'm so idiot to not realize how it made you feel..
..me?..selfish, horrible, and sometimes hater..
..sorry ..SORRY..sorry..
..and me here..
..i pray 4 ur happiness ever & after..

..4 once in ur life..
..thanks 4 loving me..
ouch!

p/s : maafkan daku jika pernah melukai hati2 kalian..ehem..sesungguhnya dosa kita dgn Allah..insyaAllah dpt diampunkan dgn taubat nasuha,,dosa kita sesame manusia?...selagi kita tidak memohon maaf n dimaafkan...dosa itu masih tgantung..wallahua'lam..huhuhu

Comments

Radin Fadli said…
mak aih pakwe semua hebat2...
Yuyu Salleh said…
itula pasal..
sygnye..bkn pakwe sy..hehehe :p
call.me.xie said…
en.luke??? madu ropernyer...kekekke
Anonymous said…
thank you! (:
Yuyu Salleh said…
azie?,,,kite bmadu?erkkk~

(;

Popular posts from this blog

._.new life?maybe._.

._.tolong tidur yuyu._.