October 20, 2010

._.addicted to strEss._.

..sedut sini..
..gila stress..
..ta faham la..
..siyes ta faham n tamao faham..boleh??..
..tp terbaiklah kali ni..
..tak dapat berfikir secara rasional..
..duh!..
..tak bagus utk kesihatan..
..(hello)..
..arghhhh!!..
._.
._.
._.
._.
ok..tido!

p/s : dan yang paling menyedihkan..bile kite tak dapat & tak mampu bkongsi dgn sesape pon......

9 comments:

anak merdeka said...

setiap masalah tu ade solution...so kene kongsi dengan org yang kita percaya...ade jugak die citekan prob die kat org yang die tak kenal....

.yueyue stroberi. said...

yep...masalah dtg dan pergi...
tgh tunggu mereka pergi... :)
shuhhh3 en masalah...maen jauh2..huu

anak merdeka said...

huhuhu.....stiap masalah tu adalah ujian dari Allah SWT...Dia nak menguji samada hambanya tu boleh lalui ke tak...so sebagai hambaNya..kita kene banyak2 bersabar...n entiasa ingat kat Dia...Insyaallah Dia akan tolong

.yueyue stroberi. said...

huhu thanks en.Afiq! ye ye...
slama ni boleh je bsabar..nape skrg tak boleh...huuu
mcm ta yakin dgn ptolonganNya je kan...astaghfirullah...huhu

anak merdeka said...

huhuhu...percayala kpd Dia...sure Dia tolong...

.yueyue stroberi. said...

yep..sy percaya! :)

call.me.xie said...

setuju ngn anak merdeka... btol2 merdeka.. susah nk tanamkan jiwa yg positif kn???

ape pon yg kamoo lalui..susah or senang... kiter hrap.....kiter leh tolong..

yoei da witch said...

thanks xie.. :)
lumrah idup kot...bile kite perlukan somebody..time tu la dia tade..huu

call.me.xie said...

erm...!! be strong bebeh...